رهايي از سنگ كليه با طب سنتي

۶۹ بازديد

اگر مستعد ابتلا به سنگ كليه هستيد مي توانيد با روش هاي گياهي خود را در برابر اين بيماري واكسينه كنيد.
برگ‌هاي ريحان: تركيبي از يك وبلاگ قاشقِ چايخوري عسل و يك قاشقِ چايخوري آب ريحان درست كنيد. استفاده مداوم از اين تركيب، در هنگامِ صبح و با معده خالي، برايِ ۶ ماه، كليه شما را تقويت مي‌كند و سنگ‌ها را از مجاريِ ادراريِ شما خارج مي‌كند.
توصيه مشاور: استفاده از عرق خارشتر نيز در دفع سنگ بسيار كمك كننده است.
از كارهاي ديگر داشتن حركات ورزشي از قبيل طناب زدن مي باشد كه به دفع هر چه زودتر سنگ كمك مي كند.
به جز اين گياهان، سالم‌ترين و طبيعي‌ترين راه برايِ وبلاگ درمانِ سنگِ كليه كرفس، سيب، انگور، هندوانه و ديگر غذا هايِ طبيعيِ غني از ويتامينِ A هستند. اطمينان حاصل كنيد كه همواره رژيمِ غذايي درست و سالمي را رعايت مي‌كنيد
. سعي كنيد از خوردنِ ادويه جات، ترشي، نوشيدني هايِ الكلي و سبزيجاتي مانندِ خيار، ترب، گوجه فرنگي، اسفناج، مارچوبه، پياز، كلم، و گلِ كلم، خودداري نمائيد. همچنين از خوردنِ گوشت و نوشابه هايِ گازدار و آبِ گازدار نيز خودداري كنيد. مقدارِ زيادي هم آب بنوشيد، اين بهترين راه برايِ خارج كردنِ سنگ‌ها است.
رهايي از سنگ كليه با طب سنتي
سنگِ كليه تنها زماني مشخص مي‌شود كه مانع از خروجِ ادرار شود؛ در اين مرحله فرد دردِ شديد و غيرِ قابلِ تحملي را در ناحيه زيرِ شكم و پشتِ خود احساس مي‌كند. وبلاگ برخي از علائم قابلِ توجهِ ديگرِ سنگِ كليه عبارتند از فرسودگي، تب، لرز، حالتِ تهوع، وجودِ خون در ادرار، عرق كردنِ زياد و ادرار كردنِ مكرر و دردناك است.

درمان هايِ گياهي برايِ سنگِ كليه
سنگ هايِ كليه، توده هايِ سنگ مانندي در مجاريِ ادراري هستند، كه عمدتاً به علتِ عدمِ تعادلِ نمك و موادِ معدنيِ موجود در ادرار به وجود مي‌آيند. همه انسان‌ها كريستال هايِ خاص و كوچكي را در حين ادرار كردن از بدنِ خود دفع مي‌كنند. در اكثرِ اوقات اين كريستال‌ها در ادرار وجود دارند، اما در برخي موارد اين كريستال‌ها به هم متصل مي‌شوند، توده‌هايي را به وجود مي‌آيند و در قسمت داخليِ كليه مستقر مي‌شوند، سپس وبلاگ با به هم پيوستن اين توده‌ها سنگ هايِ كليه به وجود مي‌آيند كه دردِ زيادي را توليد مي‌كنند.
علت به وجود آمدنِ سنگِ كليهمهم‌ترين عللِ ايجادِ سنگِ كليه، نقصِ متابوليسم، مصرفِ ناكافيِ مايعات، و رژيمِ غذاييِ ناسالم و نامناسب است. هر كدام از عللِ ذكر شده ممكن است با ايجادِ سنگِ كليه ارتباط داشته باشند. در صورتِ ريسكِ ابتلا به سنگِ كليه بايد از خوردنِ آردِ سفيد، شكر، فرآورده هايِ گوشتي، چاي، قهوه، ادويه جات، و غذاهايِ حاويِ اگزالات و كلسيمِ زياد خودداري كنيد. سنگِ كليه همچنين مي‌تواند علتِ ارثي داشته باشد. به طورِ كلي احتمالِ ابتلا به سنگِ كليه در افرادِ ۳۰ تا ۴۰ ساله بيشتر از احتمالِ ابتلا در سنينِ ديگر است.

علائمِ سنگِ كليه

دستورالعمل‌ها و درمان هايِ گياهي برايِ سنگِ كليه، امن‌ترين روش‌ها برايِ خارج كردنِ سنگِ كليه هستند.
لوبيا قرمز: برايِ درمانِ سريعِ سنگِ كليه از لوبيا قرمز استفاده كنيد. ۶۰ گرم لوبيا قرمز را برايِ ۶ ساعت در ۴ ليتر آب بجوشانيد. سپس آن را از صافي رد كنيد و اجازه بدهيد تا مايعِ به دست آمده به مدتِ ۸ ساعت خنك شود. سپس به مدتِ يك روز و هر ۲ ساعت يكبار يك ليوان از اين مايع بنوشيد. اين مايع نبايد برايِ بيش از يك روز نگهداري شود. اين دستورالعمل را برايِ چند روز ادامه دهيد. اين كار موجب مي‌شود تا درد و وخامتِ سنگِ كليه‌تان كاهش بيابد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.