سينوزيت و راه هاي درماني گياهي آن

۷۸ بازديد

نكته بسيار بسيار مهم ديگر كه بايد توجه وبلاگ نماييد اين است كه، اثر درماني گياهان بسيار عميق، ريشه اي و ماندگار است اما از انجاييكه به تدريج بايد وارد بدن شود كمي صبوري لازم است. بسياري از افراد پس از يكي دو بار استفاده منتظر نتيجه هستند و پس از آن ادامه مصرف را قطع مي نمايند. دقت نماييد كه اثر سريع داروها به خاطر اضافه نمودن مواد شيمياي به انهاست كه در طولاني مدت بر روي كبدو كليه تاثير مي گذارد.
نيازي به استفاده از دارو نيست، با مصرف اين گياهان وبلاگ خوشمزه سينوزيت و عفونت هاي تنفسي ديگر را فراري دهيد.
نعنانعنا عطر تندي دارد؛ اين عطر تند و خواص ضد التهاب گياه نعنا به آرام كردنِ لايه مخاطيِ دستگاه تنفسي كمك مي‌كند. شما مي‌توانيد براي بهره بردن از اين خواصِ نعنا، چاي آن را دم كنيد و گرم بنوشيد و يا آن را در آبِ جوش ريخته و بخور دهيد (بخارِ آن را به درون بكشيد)؛ اين كار التهاب مجراي تنفسيتان را از بين مي‌برد.

زنجبيلزنجبيل در درمان سرماخوردگي و سردرد سابقه‌اي طولاني دارد. اين گياه داري خواص ضد التهاب بوده و حاوي موادي است كه از درد مي‌كاهند. شما مي‌توانيد كپسول‌هاي اين گياه را مصرف كرده و يا چند قطره از آب آن را با عسل، ليمو و چاي وبلاگ گرم مخلوط كرده و بنوشيد. خوردن چاي زنجبيل (دو بار در روز- صبح و عصر)، بيماري سينوزيتتان را به سرعت درمان مي‌كند.
درمان‌هاي گياهي زير براي درمان سينوزيت و عفونت‌هاي دستگاه تنفسي امتحان كنيد:
انبه

ويتامين A براي درمان سينوزيت ماده‌اي ضروري است. مانگو(انبه) نيز سرشار از ويتامين A است، بنابراين درمان مؤثري براي سينوزيت است.

گياه شيرين بيانريشه شيرين بيان به كاهش التهاب كمك كرده و دستگاه ايمني را تحريك مي‌كند تا با عفونت‌ها به مقابله بپردازد. كپسول‌هاي گياهي شيرين بيان نيز دستگاه ايمني را تقويت كرده و سينوزيت را درمان مي‌كنند.

زيره سياهزيرۀ سياه درمان مؤثري براي سينوزيت است. سينوزيت وبلاگ در ‌‌نهايت به گرفتگي بيني و دردِ آن منجر مي‌شود. و بهترين درمان براي گرفتگي بيني و درد در مسير تنفسي، به درون كشيدنِ رايحه خوش زيره سياه است. شما مي‌توانيد يك قاشق چايخوري زيره سياه را داخلِ يك پارچه نازك نخي بپيچيد و هر چند وقت يكبار آن را بو كنيد. موقعِ خواب نيز آن را در بالاي سرتان بگذاريد. اين باعث مي‌شود، بدون گرفتگي و آزادانه نفس بكشيد.

سير و پيازسير و پياز داراي عطر و طعم تندي هستند و گياهاني كه اين عطر و طعمِ تند را دارند، بهترين درمان براي سينوزيت هستند. مؤثر‌ترين راه براي درمان سينوزيتتان اين است كه اين گياهان را در رژيم غذايي خود قرار دهيد.
توصيه مشاور: با توجه به اينكه در كشور ما زنجبيل تازه موجود است بهتر است كه از ريشه تازه آن استفاده نماييد و يا از پودر آن در سالادو غذاي روزانه خود استفاده كنيد. نكته ديگر اينكه به دليل اينكه طبع زنجبيل گرم ميباشد در برخي از افراد ايجاد جوش در صورت و بدن، و يا در برخي از افراد ايجاد خارش و حساسيت پوستي مينمايد. لذا در ابتداي مصرف از مقدار كم آن استفاده نماييد. 
سينوزيت و راه هاي درماني گياهي آن

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.