دعاي جلوگيري از طلاق

۱۵ بازديد

دعا دعا عشق بخت گشايي دختران | دعا پولدار شدن | دعا جلوگيري از طلاق | دعا عشق و محبت

دعاي زير از دعا هاي قوي و مجرب براي زياد شدن مهر و محبت و عشق و علاقه ميان زن و شوهر و جلوگيري از طلاق و جدايي زن و شوهر مي باشد . دعاي سريع محبت همچنين براي رهايي و خلاصي از گرفتاري و سختي بسيار موثر مي باشد …

دعا عشق و محبت 

همچنين براي افزايش مهر و محبت آيات شريفه ذيل براي زياد شدن و افزايش مهر و محبت ميان زن و شوهر و خصوصا زن و شوهرهاي دعا محبت جوان و كساني كه احساس سردي نسبت به همسر خود دارند بسيار موثر است.

دعا براي ايجاد محبت قوي و بيقرار نمودن دعا محبت فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آيه شريف ذيل را بر مقداري شكر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسيار موثر و مجرب است.

دعا محبت و عشق | آيه قرآني ايجاد عشق و محبت فوري : در واقع اين دعا سبب مي شود كه تمامي دغدغه هاي عاطفي شما به لطف خدا حل شده و مشكلات نيز رفع گردد.

دعا پولدار شدن

(درمان با قرآن، ص ۱۰۲) از امام باقر عليه السلام نيز روايت شده است:هر كس در نمازهاي واجب و يا مستحب خود سوره «ق» را قرائت نمايد دعا پولدار شدن خداوند در روزي او، وسعت ايجاد كرده دعاي ثروت عظيم در روز قيامت كتاب اعمال او را به دعا پولدار شدن دست راستش داده و از او به آساني حسابرسي مي‌كند(ثواب الاعمال، ص۱۱۵)براي دولت و گشايش كارها بايد اين آيه را ۳۵۰ مرتبه بخواند كه از مجربات است.

در يكي از كتاب هاي آيت الله بهجت آيه قرآني براي پولدار شدن فوري آمده است كه اگر كسي مي خواهد رزقش زياد شود، ذكر زير را بسيار بگويد و در پايانش صلوات بفرستد.

روزي فراواني از جانب خداوند به او داده مي‌شود و از سوي شيطان و حاكمان ستمگر، آسيبي به مال و فرزندان و بدن دعا پولدار شدن نمي‌رسد و اگر در همان روز يا بميرد خداوند او را شهيد به شمار آورده و در روز قيامت در دعاي حاجات مهم و بزرگ شمار شهدا خواهد بود و در بهشت هم درجه با شهيدان است.

اگر مي خواهيد به عشق بي نهايت و بي پايان از سوي همسر دعا بخت گشايي خود برسيد و حس مي كنيد كه احساسات او به شما كم شده است دعا براي عشق بي پايان مرد و جلب محبت همسر را بخوانيد.

براي افزايش مهر و محبت معشوق ، ذكر شريف ذيل را چهارده مرتبه بر يك عدد سيب سرخ بخواند و تكه اي از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند. مطلوبش مطيع او خواهد شد و محبتش زياد خواهد گشت

دعا محبت و عشق | آيه قرآني ايجاد عشق و محبت فوري : پس از نماز صبح، ده مرتبه هر آيه را قرائت نمايد و سپس از خداوند جل جلاله درخواست مهر و محبت دعا طلاق بيشتر و بهبود روابط ميان خود و همسرش را نمايد.

دعا جلوگيري از طلاق

عدد تكرار اين آيه شريفه ۱۳۹۴ ميباشد. دعاي مذكور در ذيل از قويترين و مجربترين حرزها جهت جلوگيري و درمان و باطل كردن طلسم است. دعاي مهر و محبت فردي كه اين دعا را به همراه داشته باشد دعا جلوگيري از طلاق يا حتي در منزل نگهداري كند، به اذن و اراده باريتعالي از طلسم و بسته شدن كارها مصون خواهد ماند.

گويند اگركسي جهت آشتي كردن اين آيه را ۳ بار بخواند وبر روي آن كس دمد البته آشتي كند وعذر خواهد (مجرب است)

دعا محبت سريع الاجابه از راه دور كمك ميكند تا قلب همسر خود را تسخير كنيد و محبت اورا نسبت به خود چندين برابر كنيد. اين دعا را را نوشته در زير فرش  بگذاريد.

اگر اين مهر و محبت ايجاد فعل حرام كند يا نيت عامل انجام فعل حرامي باشد دستور بي نتيجه خواهد بود

بعد از اتمام سلام نماز ليوان گلاب را در مقابل دهان گرفته و ۷ مرتبه چهار قل ، ۱ مرتبه آيتالكرسي تا علي العظيم ، ۳ آيه آخر سوره حشر را مي خوانيد

دعا محبت و عشق | آيه قرآني ايجاد عشق و محبت فوري : سپس ۲ ركعت نماز (مانند نماز صبح ) براي موكل و ملائك خود و موكلين و خدام و ملائك آيات بخوانيد دعاي محبت سريع الاجابه از راه دورحتي زماني كدورت و فاصله پيش آمده تاثييرگذار است و باعث از بين رفتن دلخوري و موجب آشتي مي شود.

دعا بخت گشايي دختران

يكي ديگر از دعاها و اعمالي دعاي فوق العاده براي برآورده شدن حاجات كه دعا بخت گشايي براي باز شدن بخت دختر تاثير دارد اين است كه دختران مجرد ابتدا دو ركعت نماز خوانده و بعد از سلام، ۱۰۰ مرتبه ذكر يا لَطيفُ گفته شود.

بسم الله الرحمن الرحيم ” وأذن في الناس بالحج يأتوك رجالا وعلى كل ضامر يأتون من كل فج عميق ليشهدوا منافع لهم “.

هر روز بعد از اذان صبح وقبل از طلوع آفتاب سوره مباركه طه را براي افزايش رزق بخوانيد تا خدا وند از جايي كه گمان نداشته باشيد دعا پولدار شدن براي شما روزي برساند ،اگر در هنگام طلوع آفتاب اين سوره را بخوانيد روزي تازه به شما مي رسد دعاي دفع بي خوابي و گريه كودك اگر اين سوره مباركه را بنويسيد وهمراه خود داشته باشيد در پي هر حاجتي برويد موفق مي شويد ، واگر مي خواهيد براي اصلاح بين دونفر برويد قبل از رفتن اين سوره را بخوانيد .

"أَغنِني بِحَلالِِكَ عَنِ حَرامِكَ، وَ بِفَضلِكَ عَمَّن سِواك" ختم معتبر ديگر به اين شكل است: آيه ي 2 الي 3 سوره اطلاق را بخوانيد. آن هم به اين صورت: شروع ختم، دوشنبه، 5شنبه و يا جمعه باشد.( بهتر است جمعه باشد ) اين ختم تا 40 روز ادامه داشته باشد و در هر روز 159 بار خوانده شود. بعد از نماز صبح بهترين وقت است.

براي افزايش روزي اين ذكر را لا إلهَ إلاَّ اللهُ المَلِكُ الحَقُّ المُبينُ. [ ١٠٠ مرتبه]، بعد از نماز صبح بگوييد.

هفتاد مرتبه سوره دعاي سريع و مجرب بخت گشايي اخلاص قرائت كند. هفتاد مرتبه سوره شريفه ناس را قرائت كند. ايه قرآني براي بخت گشايي هفتاد مرتبه سوره شريفه فلق را قرائت كند. اين ختم مجرب است و به اذن خداوند تبارك و تعالي نتايج سريع دارد.

ايا از سوي معصومين دعا براي گشايش بخت توصيه شده است؟ خواندن، نوشتن و نگهداري دعا براي ازدواج و براي گشايش بخت از جمله توصيه هايي است كه در سخنان معصومين آمده است و راويات و سوره هايي در قرآن نيز دعاي بخت گشايي اشاره به اين موضوع دارند و البته كه براي امر ازدواج صرفا يك دعا كارساز نخواهد بود

اين حرز را با خود به همراه داشته باشد. ان شاء الله ازدواج سريع و آسان خواهد داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.