ذكر مجرب

ابن سينا

ذكر مجرب

۸ بازديد

شناخت ساعات مختلف شبانه روز خيلي ساعات دعا نويسي در علوم غريبه مهم و تاثير گذار است يعني اينكه بدانيم كدام استخاره قرآن كريم ساعت و زمان براي چه ذكر هاي مجرب كاري مناسب است. ساعات دعا نويسي شخصي كه براي امري دعايي مينويسد استخاره قرآن اگر دعاي سود سرشار در كسب و كار اين كار را در ساعت مناسب انجام ندهد چه بسا نتيجه معكوس حاصل ميگردد .

استخاره يعني طلب خير استغفار امام علي از خدا كردن. رجبعلي خياط يعني پروردگارا من حيرانم و نمي دانم اين كار، مورد رضايت توست يا نه، تو خود استغفار امام علي رضاي خويش را برايم پيش آور

يكشنبه رجبعلي خياط از زمان ساعات دعا نويسي طلوع آفتاب به ساعت شمس دعا طلاق معروف است و سعد اكبر بوده و براي نوشتن دعا در مورد رجبعلي خياط محبت و زبان بند مناسب است.

تكنيك مهم در ساعت دعا و طلسم نويسي

بدين ترتيب در هر روز ساعات دعا نويسي طلوع آفتاب ابتداي ساعت اول است و وقت چاشت(ضحى) ابتداي ساعت چهارم و اذان ظهر ذكر مجرب دقيقا ابتداي ساعت هفتم هر روز است و نماز عصر ابتداي ساعت دهم دعاي حاجات ذكر هاي مجرب مهم و بزرگ و نماز مغرب ابتداي ساعت اول شب است و نيمه شب شرعي ابتداي ساعت هفتم شب مي باشد.

قمر در عقرب نباشد اين ايام در تقويم هاي نجومي

روز مخصوص باطل سحر روز چهارشنبه است هيچگاه در شب مخصوصا به هنگام غروب دعا و طلسم ننويسيد كه موجب بلا و ختم براي خانه دار شدن نزاع ساعات دعا نويسي و جنگ ميشود

شنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت زحل است

موضوع ساعات دعا نويسي را اينگونه ميشكافم :فرض را بر اين ميگذاريم شما پيش يك نفر به ساعت دعا نويسي اصطلاح دعا نويس رفتيد و براي تحكيم زندگي خود دعاي مهر محبت گرفتيد تا همسر استخاره قرآن شما با شما بهتر رفتار كند و شما را دوست بدارد اگر شخص استخاره قرآن كريم نگارنده استغفار امام علي دعا بدون توجه يا در اثر ناآگاهي دعاي بيخوابي شبانه طالع فرد رجبعلي خياط را حساب نكند روزهاي نحس را در نظر نگيرد

ساعات سعد و نحس در نوشتن دعا
براي جلوگيري از اين گونه اشتباهات حتما به يك استاد خبره يا اگر قابل بدانيد شخص بنده مراجعه كنيد.

شما براي ارتباط با بنده مي توانيد به دعاي دفع بي خوابي و گريه كودك بنده مراجعه كنيد.انشالاه كه به حول و قوه الهي مشكلات تمام مسلمين رفع شود.

يكشنبه ساعات دعا نويسي : ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت شمس است كه سعد اكبر است و براي نوشتن دعا هاي محبت وزبان بند (عقداللسان) خوب است
يكي از اصحاب امام صادق استخاره قرآن از ايشان نقل مي‌كند دعاي دفع نحسي مجرب كه ايشان فرمود: هر دعايي كه پيش از آن حمد خدا نباشد، نيمه است و پي بريده است، حمد خدا بايد و سپس ستايش او.

حضرت فرمود: بار خدايا! تويي آغاز و پيش از تو چيزي نيست و تويي انجام و پس از تو چيزي نيست ساعات دعا نويسي تويي آشكارا ذكرهاي مجرب – كاملترين مجموعه ذكرهاي مجرب و فرازتر از ذكر هاي مجرب تو چيزي نيست و تويي نهان و استغفار امام علي در برابر تو چيزي نه و تويي دعاي شيخ بهايي عزيز و حكمت دار (اصول كافي، ج ۶، ص ۱۱۵.)

ذكر هاي خاص و مجرب

ساعات سعد و نحس را ملاحظه ننماييد و نيز بر اساس طبع فرد دعا ننويسد اينگونه دعا نتنها باعث معكوس شدن ساعات دعا نويسي نتيجه دعا يعني جدايي بين دو نفر ميشود بلكه اگر نگارنده دعا يا مراجعه استخاره قرآن كننده بدون دانش اسم هاي خداوند را بسوزانند گرفتاري و عذاب دامان آنها را ميگيرد.

سه شنبه: مانند ذكر هاي مجرب ساير موارد داستان هاي واقعي رجبعلي خياط بالا از زمان طلوع آفتاب به ساعت مريخ معروف بوده و اصطلاح آن نحس اصغر است و براي طلسم جدايي و دشمني كاربرد دارد.

بار الها، تو خوب معبود و خوب پروردگاري هستي و من بد پرورش يافته اي هستم تو خوب مولايي هستي و من بد بنده اي، تو خوب مالكي هستي و من بد مملوكي، چه بسيار گناهي كه مرتكب شدم و تو عفو نمودي و چه بسيار جرم هايي كه از من سر زد و تو از آن گذشتي، چه بسيار خطاها كردم،

بند ۶: بار خدايا ! از ذكر هاي مجرب تو آمرزش ميطلبم از هر گناهي كه در شب و روزم، اعضا و جوارحم را در آن گناه خسته كردم و ساعات دعا نويسي خود را در پرده ي پوشش خويش، از بندگانت پنهان كردم، در حالي كه پرده ي حفظي جز پوشش استخاره قرآن كريم تو استخاره قرآن نيست؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و اين گونه گناهانم را بيامرز اي بهترين آمرزندگان!

ساعات سعد و نحس دعا نويسي

بند ۷: بار خدايا ! از تو آمرزش ميطلبم از هر گناهي كه دشمنانم با آن درپي آبروريزي من بودند و تو نقشه ي آنها رجبعلي خياط را از من برگرداندي و كمكشان نكردي كه مرا مفتضح كنند؛ گويا من دوست توام كه مرا ياري كردي .

بند ۸: بار خدايا ! از تو آمرزش ميطلبم از هر گناهي كه در آن توبه ي خويش را تقديم به تو كردم،
پس حمد و سپاس ازان توست اي مولاي استغفار امام علي من ! از تو درخواست ميكنم اي خدا! همانطوري كه اينگونه گناه را دردنيا مستور و پنهان ساختي، در قيامت نيز مرا رسوا نكني اي بهترين رحم كنندگان!

بند ۱۳: بار خدايا ! از ساعات دعا نويسي تو آمرزش ميطلبم براي هر گناهي كه تعجيل عقوبت را قبل از پايان ذكر هاي مجرب يافتن گناه توقع داشتم ولي مهلتم دادي استخاره قرآن و پرده ي پوشش رابر من افكندي و با اين همه از هيچ كوششي در هتك آن فروگذار نكردم؛ پس محمد و آل محمد درود فرست و اين گونه گناهانم را بيامرز اي بهترين آمرزندگان!

ساعات نوشتن طلسم و دعا نويسي

يكي از شرايط مهم در انجام طلسم و دعا نويسي و نتيجه گيري از آن مربوط به آگاهي از اين ساعات ميباشد. به عنوان مثال روز دعاي مهر و محبت هاي هفته و سيارات منسوب به آن ها چنين اند.

بند ۱۵: با خدايا ! از تو آمرزش ميطلبم براي هر گناهي كه هلاك را به دنبال مي آورد، يا بلا را فرود مي آورد، يا شماتت دشمنان استغفار امام علي را در پي مي آورد، يا پرده را ميدرد، يا قطرات آسمان را حبس ميكند؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و اينگونه گناهانم را بيامرز اي بهترين آمرزندگان!

بند ۱۲: بار خدايا ! از تو آمرزش ميطلبم براي هر گناهي كه آن را فراموش كرده ام ولي تو آنرا شمرده اي، و آن را سبك شمرده ام و تو آن را نوشته اي، و آشكارا آن را مرتكب شده ام و تو آنرا پوشانده اي و اگر استخاره قرآن كريم از آن توبه ميكردم حتماً مي آمرزيدي؛ پس بر محمد و آل محمد درود فرست و اين گونه گناهم را بيامرز اي بهترين آمرزندگان!

بند ۱۴: با خدايا از تو آمرزش ميطلبم از هر گناهي كه رحمتت را از من باز ميدارد، يا عذابت را بر من فرود مي­آورد ساعات دعا نويسي يا مرا از كرامتت محروم ميسازد، يا نعمتت را از من زايل ميسازد؛ پس بر محمد آل محمد درود فرست و اين گونه گناهانم را بر من بيامرز اي بهترين آمرزندگان!

بند ۱: بار خدايا ! تو را حمد رجبعلي خياط ميگويم كه به ياري تو موفق به ثناگوئيت شدم، و به سبب فساد ذكر هاي مجرب نيت و ضعف يقينم استخاره قرآن كريم اقرار ميكنم كه ناتوانم كه تو را آنطور كه مستحق و سزاوار هستي مدح كنم

استخاره قرآن كريم

پيام ذكر «الحمدلله» اين است كه با رسيدن به نعمتي مغرور نشده و نعمت را از جانب او بدانيم، در اين صورت نه تنها نعمت باقي مي‎ماند، بلكه فزوني مي‎يابد.

كاملترين مجموعه ذكرهاي مجرب
معناي ذكر «لا حول و لاقوّه الا بالله» اين است كه تمام قدرت‎ها به دست خداست و حلاّل همه مشكلات اوست.

امام رضا (ع) فرمود: ساعات دعا نويسي هر كس پس از نماز صبح صد بار بگويد: «بسم الله الرحمن الرحيم، لا حول و لا قوه الا بالله العلي العظيم»؛ به دعاي رفع گردن درد اسم اعظم خدا از سياهي چشم به سفيدي آن نزديك‌تر استغفار امام علي شده و به راستي كه در ذكرهاي مجرب – كاملترين مجموعه ذكرهاي مجرب مدار اسم اعظم قرار گرفته است. (سفينه البحار، ج ۱، ص ۶۶۱)

برآورده شدن حاجت
امام صادق(ع) فرمودند: كسي كه دعا مي‌كند و در پايان مي‌گويد «ماشا الله، لاحول و لا قوه الا بالله» حاجتش برآورده استخاره قرآن شود. (ثواب الاعمال، ص ۲۳)

از رسول خدا (ص) روايت ذكر هاي مجرب شده‌است دعا طلاق كه فرمودند: گفتن ذكر «لا حول ولا قوه الا بالله العلي العظيم» دارويي است كه نود و نه بيماري را بهبود مي‌بخشد كه آسان‌ترين آنها اندوه است

ذكر مجرب

و معناي رجبعلي خياط اين كلمه چنين راز صفت هاي استخاره قرآن كريم خداوند است: هيچ ذكرهاي مجرب – كاملترين مجموعه ذكرهاي مجرب حركت و نيرويي جز به سبب و خواست خدا ساعات دعا نويسي پديد نيامد. (مستدرك الوسائل، ج ۱، ص ۳۹۶ )

يكي از اصحاب امام صادق (ع) از دعاي بيخوابي شبانه ايشان نقل مي‌كند كه ايشان فرمود: هر دعايي كه پيش از آن استغفار امام علي حمد خدا نباشد، نيمه استخاره قرآن است و پي بريده است، حمد خدا بايد و سپس ستايش.

اگر اين معني را باور كرده و با تمام ذكرهاي مجرب – كاملترين مجموعه ذكرهاي مجرب وجود به در خانه او برويم و حالتي شبيه حالت غريق در دريا پيدا كنيم، كه جز قدرت خداوند به هيچ چيز ديگر فكر نكنيم، خداوند ما را كفايت خواهد كرد.

كسي كه همواره به ياد خدا باشد، خداوند همنشين و جليس او خواهد بود چنان كه در حديث قدسي به حضرت دعاي مهر و محبت موسي (ع) فرمود: اي موسي؛ من همنشين كسي هستم رجبعلي خياط كه مرا ياد كند، موسي سؤال كرد: روزي كه هيچ پناهي نيست جز پناه تو چه كسي در پناه تو خواهد بود.

دوشنبه: ساعات دعا نويسي اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت قمر است كه سعداصغر است و نيز براي نوشتن دعا و طلسمات محبت دعاي افزايش فروش و كاسبي وزبان بند به كار ميرود

استخاره قرآن

بلكه واقعاً نيز راهنما و راهگشا به سوى خيرات است و اين حقيقتى است كه در روايات اسلامى وارد شده، و ما استخاره قرآن كريم خود بارها و بارها آزموده ايم كه استخاره ها گوئى معجزه مى كند.

استخاره، نه تنها انسان ذكر هاي مجرب را از حال تحيّر و استخاره قرآن كريم سرگردانى - كه بدترين حالات است و مايه تلف شدن استغفار امام علي وقت و نيروى اوست - نجات مى بخشد، و او را با اراده و تصميم رجبعلي خياط قوى و گام هاى استوار به سوى مقصد به حركت وا مى دارد

بايد انسان بعد از استخاره - با شرايطى كه در بالا گفته شد - ترديد نكند و به دنبال آن به راه بيفتد و از خدا خير و صلاح خويش استخاره قرآن را بطلبد و بر ذات پاك او توكّل كند، و مطمئن باشد نتيجه خواهد گرفت.

استخاره با قرآن امام جعفر صادق

1ـ استخاره منحصر به جايى است كه مثبت يا استخاره قرآن كريم منفى بودن كار بر انسان روشن نباشد، و با تفكّر و انديشه، و حتّى استخاره قرآن كريم با مشورت كردن با افراد خبره و صاحب ساعات دعا نويسي نظر نيز روشن نشود؛ اين جا، جاى استخاره است و در غير اين صورت استخاره كردن، اشتباه است.

گاه انسان براى كارى استخاره مى كند و مطابق آن، به سوى آن كار مى رود و ظاهراً نتيجه اى نمى گيرد؛ امّا بعد از ماه ها، يا سال ها، رمز عجيب آن استخاره را درمى يابد. به هر حال، استخاره را با پيشگويى نبايد اشتباه گرفت؛ بلكه استخاره خير و صلاح كار را از طريق درخواست از خداوند استخاره قرآن به انسان نشان مى دهد.

2ـ از استخاره هاى مكرّر در استخاره قرآن كريم يك چيز بايد پرهيز كرد (مگر اين كه فاصله قابل توجّهى بشود و يا رجبعلي خياط اين استغفار امام علي كه شرايط تغيير كند.) در استخاره هاى مكرّر، همان استخاره اوّل معتبر است و بقيّه اعتبارى ندارد.

شرايط استخاره با قرآن

در رابطه با شرايط و زمان استخاره با قرآن احاديث و نظرات متعددي وجود دارد اما رعايت موارد زير از سوي علماي ذكر هاي مجرب ديني و برخي بزرگان اسلام تاكيد شده است:

همچنين بهتر است كه قبل از استخاره سه بار سوره ي اخلاص (قل هو الله احد) را بخواند و سپس سه ساعات دعا نويسي مرتبه صلوات بر محمد و ال محمد بفرستد و سپس نيت كرده و دعاي مخصوصا استخاره را نيز قرائت رجبعلي خياط كند و به انچه استخاره قرآن كه مايل است استخاره كند، پسنديده تر آنست استغفار امام علي كه با وضو استخاره قرآن كريم و روبه قبله باشد چنان كه گويا نماز به جا مي آورد.

رجبعلي خياط و داستان هاي واقعي آن

ولي مرا مؤاخذه نكردي و چه بسيار بدي ها كه عمداً مرتكب شدم و تو از آن درگذشتي و چه بسيار لغزش ها كه از من سر استغفار امام علي زد و از آن چشم پوشي نمودي، و مرا بر غفلتم مأخذه نكردي! اينك اين منم كه به خود ظلم كرده ام و به گناهم اقرار و به خطاهايم اعتراف دارم.

بند ۹: بار خدايا ! از تو آمرزش ميطلبم از هر گناهي كه با صرف وقت و تأمل براي انجام آن، شب را به بيداري گذراندم تا توانستم مرتكب شوم،ولي صبح كه شد در زيّ صالحين به سوي تو گام برداشتم ساعات دعا نويسي در حالي كه خلاف رضايتت را در درون خود پنهان كرده بودم اي پروردگار عالميان ! پس بر محمد و آلش درود فرست و اين گونه گناهم را بيامرز اي بهترين آمرزندگان!

پس اي آمرزنده گناهان! از تو ميخواهم كه گناهانم را ببخشي و از لغزش هايم درگذري، پس به نيكي اجابت كن كه استخاره قرآن كريم تو سزاوار اجابت و اهل تقوا و آمرزشي

نوشتن طلسم و دعا نويسي اصولي موارد بالاتر به عنوان طلسم محبت و عشق و زبان بند به كار رفته و استفاده مي‌شود.

استغفار امام علي

جمعه: ساعت اول يعني ساعات دعا نويسي يك ساعت قبل دعا محبت و عشق | آيه قرآني و دعا عشق و محبت از طلوع افتاب ساعت زهره است كه سعد اكبر است است و نيز براي نوشتن دعا و طلسمات ذكر هاي مجرب محبت و زبان بند به كار ميرود

همه ثناها مخصوص خداوندي است كه پيروز و غالب است، همه ثناها مخصوص خداوندي است كه دانا به نهان و آشكار استخاره قرآن كريم همه وصيت نامه شهيد مصطفي صدرزاده چيز است، همه رجبعلي خياط ثناها مخصوص خداوندي است استخاره قرآن كه مالك و تواناست، همه ثناها ذكرهاي مجرب – كاملترين مجموعه ذكرهاي مجرب مخصوص خداوندي است كه مردگان را زنده نموده و زندگان را مي‌ميراند و او بر هر چيزي تواناست. (ثواب الاعمال، ص ۳۲۹)

ساعات دعا نويسي بيان ساعات و ايامي كه مي بايست باطل سحري در آن زمان انجام شود

پنج شنبه: ساعت اول ساعات دعا نويسي يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مشتري است كه سعد اكبر است است و نيز براي نوشتن دعا و طلسمات محبت و زبان بند به كار ميرود

سه شنبه: ساعت اول يعني يك ساعت قبل از طلوع افتاب ساعت مريخ است كه نحس اصغر است و براي نوشتن دعا و طلسمات دشمني و جدائي به كار ميرود

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.