اب قليايي

ابن سينا

اب قليايي

۹ بازديد

استيك آلكالاين | فناوري مورد استفاده در استيك آلكالاين اسمارت لايف، موجب تغير سطح pH آب به سمت قليائي شده كه براي جلوگيري از اسيدي شدن بدن شما كاملا ضروري است.

خريد استيك آلكالاين

پيشنهاد مي‌شود از دو استيك استفاده شود تا همواره آب آلكالاين شده آماده براي مصرف داشته باشيد. يك استيك آلكالاين براي مصرف حدود 270 بطري 0.5 ليتري مناسب است.

به عنوان مثال آهن و فلزات در هنگام رژيم شوك دو‌ هفته اي اكسيد شدن يا همان زنگ‌زدن فرسوده شده و خاصيت خود را از دست مي‌دهند، در بدن انسان هم دقيقا همين اتفاق مي‌افتد.

اين محصول به عنوان يك مكمل غني ساز آب آشاميدني با افزودن مقادير كافي از يون هاي هيدروژن و كلسيم به آب، سلامت استخوان ها، دندان ها را بهبود مي بخشد.
 تغيير 10 برابري PH آب يا افزايش يك واحد مثبت.
افزايش خاصيت آنتي‌اكسيداني آب و پيش‌گيري از اكسيده‌شدن بدن و بيماري‌ها.
رفع مشكلات گوارشي معده از جمله رفلاكس معده، سوزش معده.
ايجاد شادابي در پوست (آب رساني بيشتر)، بالا بردن سطح انرژي در بدن و جلوگيري از افزايش وزن.

براي مثال PH نوشابه گازدار در حدود 5/2 است يعني هزاران برابر اسيدي‌تر از آب خنثي است و براي خنثي كردن اثر يك ليوان از رژيم تضميني چربي سوز  بدن نياز به نوشيدن 32 ليوان آب با PH 7 است. بهتر است كه بدانيد كه PH خون انسان تحت عوامل مختلفي خريد استيك آلكالاين از جمله غذا، نوشيدني‌ها، استرس، بيماري، دارو و ورزش تغيير مي‌كند و به سوي اسيدي‌تر شدن مي‌رود.

حتي آب خنثي با PH 7 نيز بدن را اسيدي مي‌كند زيرا PH طبيعي خون مي‌بايستي 7.365 باشد و ميحط اسيدي يكي از اساسي‌ترين عوامل براي ايجاد بيماري در بدن انسان مي‌باشد. حال مصرف آب روش درست لاغر شدن با PH بالا كمك بسيار زيادي در حركت به سمت سلامتي و كاهش و بهبود بيماري در بدن شما مي‌نمايد.

خواص استيك آلكالاين

چاقي متابوليك
ناراحتي كبدي
ديابت
ناراحتي كليوي
اختلالات عصبي – حركتي ( پاركينسون )
پوكي استخوان
خون رساني به بافت
رماتيسم مفصلي
زخم معده
التهاب پوستي
تصلب شرايين

وضعيت PH خون با خوردني ها و نوشيدني هاي مختلف تغيير مي يابد. ضمن اينكه استرس، ورزش، بيماري و دارو نيز بر آن تاثير دارد. جالب است بدانيد آب خنثي با PH 7 نيز شرايط اسيدي شدن بدن را مهيا مي كند. وضعيت نرمال PH براي خون برابر با ۷.۳۶۵ است. ضمن اينكه بيماري ها در شرايط اسيدي بيشتر بروز مي كنند.

همچنين استيك آلكالاين مانع از افزايش وزن شده و به بالا رفتن سطح انرژي بدنتان كمك مي‌كند.

به همين خاطر متخصصان و پزشكان افراد را به خوردن آنتي اكسيدان ها تشويق مي كنند. خريد استيك آلكالاين اين در حالي است كه بسياري از مواد مصرفي روزانه ما داراي قدرت اكسيداسيون مي باشند. مانند شير، قهوه و گوشت.

به ياد داشته باشيد +ORP به معناي چگونه بدن عضلاني بسازيم ؟ اكسيد كنندگي و ORP - به معناي خاصيت آنتي‌اكسيداني مي‌باشد.

خريد استيك آلكالاين جالب است بدانيد بسياري از خوراكي‌هاي محبوب ما مثل قهوه، شير، گوشت و... داراي خاصيت اكسيدكنندگي گوناگوني هستند، حال به راحتي مي‌توان با بالاتر بردن خاصيت آنتي‌اكسيداني آب آشاميدني خود جلوي اكسيد شدن و ايجاد فرسودگي و در نتيجه بيماري را گرفت.

PH چيست و چرا مقدار آن در آب مهم است؟

غلظت يون‌هاي هيدروژن در هر محصول نشان‌دهنده PH آن مي‌باشد، اگر PH براي مثال از 7 به 8 تغيير يابد، به معناي آن است كه 10 بار قليايي‌تر شده است و اگر از 7 به 6 تغيير يابد يعني 10 بار اسيدي‌تر شده است.

خريد استيك آلكالاين اگر در فكر خريد اين محصول هستيد بد نيست بدانيد بطري 0.5 ليتري را 300 بار مي‌توانيد جدول كالري مواد غذايي استفاده كنيد (30 دقيقه تا 2 ساعت) و بطري 1.5 ليتري 100 بار قابل استفاده است(بين 6 تا 8 ساعت). در صورتي كه روزانه 6 تا 8 ليوان آب با استفاده از استيك آلكالاين مصرف كنيد اين محصول 3 ماه برايتان كارايي خواهد داشت. بعد از اين زمان فقط كافي است استيك آلكالاين را با آب و سركه بشوييد تا آماده استفاده مجدد شود.

ناراحتي اعصاب و روان
مناسب ورزشكاران ( خنثي كردن اسيد لاكتيك )
ترش كردن و رفلاكس معده
سوء هاضمه و يبوست
حذف نيترات و كلر راديكال آزاد آب ( سرطان زا )
ديگر مزاياي استفاده از استيك آلكالاين

استيك آلكالاين باعث كاهش خطر ابتلا به انواع سرطان با نوشيدن آب آلكالاين.
 بالا بردن قدرت سيستم دفاعي بدن در مقابل بيماريها با تنظيم PH و افزايش خاصيت آنتي‌اكسيداني.

قيمت استيك آلكالاين

خريد استيك آلكالاين را قبل از مصرف لاغري با ذهن ممكن شد با آب خالي بشوييد سپس آنرا درون يك بطري نيم‌ليتري انداخته و درب بطري را ببنديد و پس از گذشت 1 تا 2 ساعت مي‌توانيد آب آلكالاين شده را ميل كنيد.

به همين دليل پزشكان همواره ما را به استفاده از خوراكي‌هايي كه خاصيت آنتي‌ اكسيداني دارند (كاهو و سبزيجات و غيره) توصيه مي‌كنند

اما جالب است بدانيد استيك آلكالاين در پيشگيري از بيماري‌هاي قلبي، فشارخون بالا، ديابت و پوكي استخوان هم موثر است.

حالا كه با فوايد استيك آلكالاين آب قليايي آشنا شديم، بد نيست كمي هم درباره استيك آلكالاين و فوايد آن بدانيم. اين يون‌ها همان يون‌هايي هستند كه سلامت را براي شما به ارمغان مي‌آورند. بد نيست بدانيد فلزات قليايي باعث ايجاد تعادل اسيد و باز در بدن مي شوند.

در ضمن اين فلزات، آب را يونيزه مي‌كنند كاهش و ‌افزايش وزن كه باعث مي‌شود هيدروژن فعال توليد شود. در بالا در مورد خواص آنتي اكسيدان آب قليايي كه در نتيجه استفاده از استيك آلاكالاين به دست مي‌آيد، توضيح داديم.

استيك آلكالاين يك فيلتر است، فيلتري قابل حمل كه به راحتي مي‌توانيد آن را داخل يك بطري نيم ليتري آب قرار دهيد قيمت استيك آلكالاين خيالتان راحت باشد كه اين محصول بعد از گذشت 15 دقيقه تا 2 ساعت، يون فلزات قليايي مانند منيزيم و كلسيم را به آب انتقال مي‌دهد.

استيك آلكالاين و وضعيت PH خون

در ضمن اگر نسبت به زيبايي خود حساس هستيد و مي‌خواهيد پوستي جوان و زيبا داشته باشيد، اين محصول به كمك شما مي‌آيد چرا كه با استفاده از اين محصول آبرساني بهتر و بيشتري به پوست‌تان خواهيد داشت.

قيمت استيك آلكالاين به عنوان نمونه آهن در برابر اكسيداسيون خاصيت اوليه خود را از دست مي دهد و نابود مي گردد. لاغري با علم حروف اين وضعيت در بدن انسان نيز بروز مي كند.

 آب‌رساني بيش‌تر و مفيد به بافت‌هاي مغز و در نتيجه افزايش بازدهي آن به دليل ريز شدن مولكول‌هاي آب.
 تنظيم فشار خون در اثر اب قليايي مصرف مداوم و منظم آب آلكالاين.
خنثي كردن محيط اسيدي بدن و سلول‌ها كه در اثر تغذيه نامناسب و مصرف انواع نوشيدني‌هاي مضر و غذاهاي آماده ايجاد شده است.

Oxidation Reduction Potential يا همان قدرت‌ اكسيدكنندگي گفته مي‌شود كه يكي از عوامل اصلي تخريب در تمامي عناصر شناخته شده در طبيعت مي‌باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.