چگونه كبدمان را تميز كنيم؟

۶۵ بازديد

اگر در هضم غذا دچار مشكل شده‌ايد، نفخ مي‌كنيد، حالت تهوع داريد و غيره احتمال دارد كبدتان به مشكل برخورده باشد. يعني اينكه باكش پر شده و ديگر نمي‌تواند مواد زائد را دفع كند.تميز كردن كبد كار سختي نيست. براي اينكه احساس سبكي بكنيد با چند توصيه‌ي ساده و بدون خطر مي‌توانيد كبدتان را تميزكاري كنيد. با ما همراه باشيد.اگر در هضم غذا دچار مشكل شده‌ايد، نفخ مي‌كنيد، حالت تهوع داريد و غيره احتمال دارد كبدتان وبلاگ به مشكل برخورده باشد. يعني اينكه باكش پر شده و ديگر نمي‌تواند مواد زائد را دفع كند.
روغن زيتون
روغن زيتون براي كبد بسيار فوق‌العاده است به خاطر اينكه خواص مليني دارد. اين روغن كبد را تميز و مشكلات كبدي را رفع مي‌كند.
روش استفاده
روغن زيتون را با آب ليموترش مخلوط كنيد. به مدت پنج روز با شكم خالي اين تركيب را بنوشيد. وقتي كبد درست كار نكنيد گوارش شما نيز با مشكل مواجه مي‌شود. رزماري باعث افزايش ترشح صفرا مي‌شود كه كبد را تميز و به عملكرد خوب آن كمك مي‌كند
برگ‌هاي آرتيشو
آرتيشو يا همان كنگر فرنگي باعث تحريك ترشح صفرا مي‌شود وبلاگ و به اين ترتيب به دفع توكسين‌ها يا همان سموم انباشته شده در كبد كمك مي‌كند. محققان عصاره‌ي اين گياه را به موش‌هاي آزمايشگاهي تزريق كرده و خواص محافظتي آن را روي كبد مشاهده كردند.
روش استفاده
10 تا 20 برگ آرتيشو را در نيم تا يك ليتر آب و به مدت 15 دقيقه بجوشانيد. در طول روز بعد از غذا از اين محلول ميل كنيد.
عصاره‌ي گياه خار مريم
نارسايي كبدي، سنگ صفرا، سيروز (التهاب مزمن بافت كبدي) و غيره. همه‌ي اين‌ها زماني به وجود مي‌آيد كه كبد اشباع‌شده و پر از سم باشد. از گياه خارمريم مي‌توان براي تحريك ترشح صفرا و همچنين دفع مواد زائد انباشته‌شده در كبد استفاده كرد.
روش استفاده
2.5 گرم عصاره‌ي گياه خارمريم را با يك چهارم ليتر آب مخلوط كنيد. هر روز ق
چگونه كبدمان را تميز كنيم؟
روش تهيه
15 گرم برگ خشك رزماري را در يك ليتر آب ريخته و به مدت 15 دقيقه وبلاگ بجوشانيد. محلول را صاف كرده و روزانه چند فنجان از اين جوشانده ميل كنيد.روغن زيتون براي كبد بسيار فوق‌العاده است به خاطر اينكه خواص مليني دارد. اين روغن كبد را تميز و مشكلات كبدي را رفع مي‌كند
كبدمان را تميز كنيم؟
افشره‌ي خوراكي نعنا
حالت تهوع، مشكلات كليوي و حتي اختلالات جنسي و غيره مي‌تواند ناشي از اشباع شدن كبد باشد. زماني كه ضايعات زيادي در كبد تجمع كرده باشد علائم زيادي را نشان مي‌دهد. براي كمك به تميز شدن و عملكرد خوب كبد مي‌توانيد از افشره‌ي خوراكي نعنا استفاده كنيد.
روش تهيه
دو قطره افشره‌ي خوراكي نعنا فلفلي را در يك قاشق چاي‌خوري عسل بچكانيد و در دهان بگذاريد. همچنين مي‌توانيد يك قطره افشره‌ي خوراكي رزماري، يك قطره افشره‌ي وبلاگ خوراكي نعنا و يك قطره افشره‌ي خوراكي ترخون را با هم مخلوط كرده و روزانه دو مرتبه كبدتان را خلاف عقربه‌هاي ساعت ماساژ دهيد.
اين‌گونه مي‌شود كه بدن دچار مشكل مي‌شود. تميز كردن كبد كار سختي نيست. براي اينكه احساس سبكي بكنيد با چند توصيه‌ي ساده و بدون خطر مي‌توانيد كبدتان را تميزكاري كنيد. با ما همراه باشيد.
كبدمان را تميز كنيم؟
تكنيك 3 ليموترش
براي اينكه دچار مشكلات گوارشي نشويد لازم است كه به طور منظم به فكر تميز كردن كبدتان باشيد. ليموترش مي‌تواند باعث تحريك ترشح صفرا شده و تمام سموم و مواد زائد انباشته‌شده در كبد را تميز كند.
روش استفاده
سه عدد ليموترش را بدون برش دادن داخل يك ظرف حاوي آب سرد بيندازيد. اجازه دهيد آب به مدت سه دقيقه داغ شده و به جوش برسد. سپس آن را خنك و ليموترش‌ها را از آن خارج كنيد. آب ليموترش‌ها را بگيريد و به همان آب اضافه كنيد. هر روز صبح ناشتا و همچنين بين وعده‌هاي غذايي از اين آب ليموترش ميل كنيد.
چگونه كبدمان را تميز كنيم؟برگ‌هاي خشك رزماري را دريابيد
زماني كه كبد اشباع مي‌شود نمي‌تواند به درستي به وظايفش عمل كند و اين‌گونه مي‌شود كه به زحمت مي‌افتد. وقتي كبد درست كار نكنيد گوارش شما نيز با مشكل مواجه مي‌شود. رزماري باعث افزايش ترشح صفرا مي‌شود كه كبد را تميز و به عملكرد خوب آن كمك مي‌كند.

پاك‌سازي كبد با ريشه‌ي گياه قاصدك
براي تميز كردن كبد يك دوره‌ي درماني با گياه قاصدك را در پيش بگيريد. گياه قاصدك ترشح صفرا را تحريك كرده و مواد زائد را از بدن دفع مي‌كند. مواد زائدي كه در كبد انباشته مي‌شوند اجازه نمي‌دهند كه توكسين هاي خون تصفيه و چربي‌ها هضم شوند.
روش تهيه
براي هر 150 ميلي‌ليتر آب جوش يك تا چهار گرم ريشه‌ي خشك گياه قاصدك لازم داريد. اين گياه را دم كنيد و روزانه سه تا چهار مرتبه ميل كنيد.
كبدمان را تميز كنيم؟

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.