درمان گلودرد شما در ليموترش است

۱۱۲ بازديد

درمان گلودرد با ليموترشيك متخصص تغذيه گفت: ليمو ترش يكي از بهترين و مفيدترين داروها براي درمان گلو درد است و مي تواند به بر طرف شدن برخي از مشكلات پوستي و جلوگيري از خونريزي در قسمت هايي از بدن كمك كند.
درمان گلودرد با ليموترش
معصومي با اشاره به اينكه ليمو ترش از جمله مواد بسيار مفيد براي برطرف كردن برخي از مشكلات جسمي است تاكيد كرد: ليمو ترش به علت داشتن خواص اسيدي ضد عفوني كننده قوي است و مي تواند منجر به نابودي ميكروب ها و برخي از عوامل عفوني شود.
وي تصريح كرد: ليموترش يكي از بهترين و مفيد ترين داروها براي درمان گلو درد است و مي تواند به بر طرف شدن برخي از مشكلات پوستي و جلوگيري از خونريزي در قسمت هايي از بدن به ويژه در ناحيه بيني كمك كند.
معصومي يادآور شد: ليمو ترش را به دو صورت موضعي و خوراكي مي توان استفاده كرد كه البته چگونگي استفاده از اين ماده مفيد با توجه به نوع بيماري يا مشكل به وجود آمده متفاوت است.
درمان گلودرد شما در ليموترش است
عماد معصومي افزود: بسياري از مردم تصور مي كنند كه براي درمان و بر طرف شدن بيماري ها و اختلالات مختلف به ويژه برخي از مشكلات شايع نياز به داروها و روش هاي درماني خاص و آنچناني دارند.
وي گفت: برخلاف برخي از تصورات درمان و بهبود بسياري از مشكلات و نارسايي ها نياز به روش درماني خاصي نداشته و به عنوان مثال مي توان از تغذيه مناسب و استفاده از برخي مواد غذايي به درمان اين بيماري ها و مشكلات كمك كرد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.