طلسم طرطبه

ابن سينا

طلسم طرطبه

۲ بازديد

مي‌توانيد چوبي را انتخاب كنيد كه چوب آن از آن ساخته شود، به عنوان مثال، چوب روون، خاكستر، فندق يا بيد. حتي براي به دست آوردن يك چوب خاص با طول خاص و حتي گاهي اوقات در يك زمان خاص، نيازي به تلاش زياد نيست.

طلسم مرگ

طلسم مرگ : در گذشته، بسياري از جادوگران طلسم مرگ هنر خود را به عنوان بخشي از يك سنت خانوادگي ياد مي گرفتند كه در آن به دقت آموزش مي ديدند، همانطور كه افراد ديگر ممكن بود نجاري يا سنگ تراشي را بياموزند.

روستاها «مردم حيله گر» داشتند كه مردم براي همه طلسم طرطبه نوع كمك به آنها مراجعه مي كردند، از تشويق به رشد محصولات كشاورزي گرفته تا تعمير يك قلب شكسته.

طلسم مرگ : شفا بخش بزرگي از كار جادوگر را تشكيل مي‌داد و بسياري از جادوگران طلسم هندي گياه‌پزشك و ماماهاي آگاه بودند. در ازاي چنين خدماتي، جادوگر ممكن است يك مرغ، يك پيمانه غلات يا ساير ملزومات دريافت كند.

مفاهيم مذهبي با خود عمل جادوگري مرتبط نبودند، اگرچه جادوگران فردي اغلب باورهاي خانواده يا فرهنگ خود را پذيرفتند. اين هنوز هم امروز صادق است. اگر به دين خاصي تعلق داريد يا در مسير معنوي خاصي قرار داريد، لازم نيست آن را رها كنيد تا جادوگر شويد.

طلسم مرگ : در واقع، شما ممكن است انتخاب كنيد كه ايده هاي ايمان طلسم زيبايي خود را در تمرين جادويي خود بگنجانيد. اگر اصلاً به هيچ سيستم اعتقادي پايبند نيستيد، اين نيز خوب است. جادوگران مي توانند از هر ديني پيروي كنند يا از هيچ ديني پيروي نكنند.

با اين حال، فقدان قوانين، جزم انديشي يا وابستگي مذهبي به اين معنا نيست كه جادوگران فاقد اخلاق هستند. Wicca و Witchcraft مردم گاهي اوقات اصطلاحات جادوگر و Wicca را با هم اشتباه مي گيرند.

طلسم مرگ : جادوگري يك روش، يك مهارت، يك روش كار با انرژي براي به دست آوردن نتيجه است. Wicca يك فلسفه معنوي است، با قوانين اخلاقي، مفاهيم، ​​مناسك، خدايان و غيره خاص خود. بله، امروزه بسياري از جادوگران در غرب خود را ويكان مي دانند و ويكاها عموماً جادوگري مي كنند.

اما جادوگران لزوماً ويكان نيستند. ديگر جهان هاي هستي بسياري از جادوگران مي پذيرند كه يك يا چند قلمرو فراتر از زمين ما وجود دارد و موجودات غيرفيزيكي در كيهان با ما سهيم هستند.

طلسم مرگ : برخي به خدايان يا الهه‌هاي خاصي احترام مي‌گذارند، و ما در فصل ۶ به آنها نگاهي خواهيم انداخت. ساحره‌هاي ديگر با فرشتگان، پري‌ها و ارواح طبيعت گفتگو مي‌كنند.

برخي ديگر بر اين باورند كه همه چيز روي زمين – حيوانات، گياهان، سنگ ها – داراي يك جوهر يا روح الهي است. اما جادوگران براي انجام كار خود نيازي به اعتقاد به موجودات الهي ندارند، همانطور كه برنامه نويسان كامپيوتر، برق كاران و بهداشت دندانپزشكان براي انجام كارهاي خود لازم نيست اعضاي يك ايمان خاص باشند.

طلسم مرگ : زندگي پس از مرگ و تناسخ چرخه تولد-زندگي-مرگ براي همه ما واضح است، اما براي بسياري از جادوگران اين چرخه به همين جا ختم نمي شود. به جاي اينكه زندگي با مرگ بدن به پايان برسد.

با احتياط تيغه را بگيريد و در آب ولرم فرو كنيد. مهم است كه آبي كه تيغه داغ در آن فرو مي رود سرد نباشد، در غير اين صورت فولاد شكننده شده و ترك مي خورد. به جاي آب، ممكن است از روغن نيز استفاده شود. اجازه دهيد تيغه به طور طبيعي خنك شود و سپس آن را تميز كنيد.

طلسم هندي

طلسم هندي : اين مرحله سخت شدن كامل شده است. براي تمپر، تيغه بايد يك بار ديگر گرم شود، اما اين بار همانطور كه بار اول گرم شد، به رنگ قرمز مات درآيد. حالا، باد را دوباره در آب ولرم فرو كنيد، به سمت پايين برويد و آن را در مايع به صورت بالا و پايين حركت دهيد.

آن را تميز كنيد و دوباره گرم كنيد. هنگام گرم كردن اين زمان، تغيير رنگ بسيار مهم است. حواستان به گرم شدن تيغه باشد زيرا به سرعت تغيير مي كند و به رنگ ني روشن روشن و سپس به ني متوسط ​​مي رسد.

طلسم هندي : بعد از كاه، به آبي تبديل مي شود، به بنفش، سپس سبز مي شود، اما لازم است تيغه را قبل از اينكه آبي شود فرو كنيد. به نقطه تيغه دقت كنيد و آن را در دورترين فاصله از منبع گرما نگه داريد، تيغه را بگيريد و با اولين نشانه رنگ آبي آن را فرو ببريد.

حالا تيغه خنك شده را بيرون بياوريد و تيغه را چند بار داخل خاك فرو كنيد. با انجام اين كار، اكنون تيغه را از طريق هوا، آتش، آب و در نهايت زمين حركت داده ايد. اكنون، براي ساختن يك دسته، دو تكه چوب محكم برداريد، و روي چوب، يك طرح كلي بكشيد تا تيغه‌تان در آن بنشيند.

طلسم هندي : چوب را با استفاده از طرح كلي به عنوان يك راهنما، اسكنه كنيد و به بيرون آوردن چوب ادامه دهيد. تا زماني كه تيغه شما كاملاً بين دو تكه چوب قرار گيرد.

هنگامي كه به طور رضايت‌بخشي جا افتادند، سطوح داخلي دو تكه چوب را زبر كنيد و يك چسب رزين اپوكسي قوي را روي سطحي كه تيغه به آن مي‌چسبد و همچنين بقيه را كه تكه چوب ديگر به آن مي‌چسبد، پخش كنيد.

طلسم هندي : چوب را به هم بچسبانيد و بگذاريد ۳ روز بماند. هنگامي كه تيغه كاملاً خشك شد، آن را از گيره جدا كرده و طبق ترجيح خود، نمايه دسته را روي چوب ترسيم كنيد. شروع به حك كردن چوب در امتداد طرح به شكل دلخواه خود كنيد.

شما ممكن است از فايل هاي مختلف براي صاف كردن سطح استفاده كنيد و ممكن است با حكاكي روي چوب با شعار، يا نام جادوگر يا حتي دكوراسيون خود خلاق شويد.

طلسم هندي : چاقوي خود را تا حد امكان شخصي سازي كنيد، زيرا اين ابزار شخصي شماست و بايد تا حد امكان خاص باشد. حكاكي يا حكاكي چاقو ايده خوبي است كه تيغه خود را با نام يا طرح جادوگر خود نيز حكاكي كنيد.

اين را مي توان به راحتي انجام داد. به سادگي تيغه خود را با موم بپوشانيد تا از تيغه محافظت كنيد، و سپس از ابزاري براي خراش دادن موم به الگو يا كلمه مورد نظر استفاده كنيد و از آشكار شدن فلز اطمينان حاصل كنيد.

طلسم هندي : سپس اسيد سولفوريك يا يك ماده اچ را روي تيغه بريزيد و اجازه دهيد داخل شيارهايي كه ايجاد كرده ايد برود و تيغه را حكاكي كند. بگذاريد چند دقيقه اسيد روي پوست بماند تا خوب حك شود، سپس زير آب جاري بشوييد. موم را پاك كنيد و تيغه شما حكاكي شده است.

كشيش سپس مي گويد: «در اين زمان از سال دروازه هاي بين دنياها باز است. ما از اجدادمان، عزيزانمان مي‌خواهيم كه در اين زمان به ما بپيوندند. ما آنها را دعوت مي كنيم تا با كساني كه دوستشان دارند جشن بگيرند.»

طلسم زيبايي

طلسم زيبايي : پس از آن، اجراي يك موتيف فصلي انجام مي شود. اين قانون ممكن است به طور قابل توجهي متفاوت باشد و ممكن است بر اساس اعمال يا اعتقادات محلي باشد.

برخي از نمونه‌ها عبارتند از مرگ يك فرمانرواي قديمي و تاج‌گذاري بر زندگي جديد، يا مرگ حيات – زندگي جديد، يا حتي چرخ چرخان سال. اجرا در قالب نمايش، رقص يا حتي به صورت ميم اجرا مي شود.

طلسم زيبايي : پس از اجرا، زنگ هفت بار نواخته مي شود. سپس يكي از اعضاي عهد مي گويد: «ما در شكاف زمان هستيم، زيرا اين روز نه متعلق به سال قديم است و نه به سال جديد. و همانطور كه بين سالها فرقي نيست، بين جهانيان نيز فرقي نيست.

كساني را كه در اعصار گذشته مي‌شناختيم و دوستشان داشتيم، آزادند كه اينجا در اين مكان ملاقات نزد ما بازگردند. هر يك از شما به روش خود دست دراز كنيد و حضور كسي را كه مي‌شناختيد و گمان مي‌كرديد از دست داده‌ايد احساس كنيد.

طلسم زيبايي : از اين اتحاد دوباره نيرو جمع كنيد. همگي بدانيد كه پايان و آغازي وجود ندارد. همه چيز يك چرخش مداوم است، يك رقص مارپيچ كه مي رود و برمي گردد، اما هميشه ادامه دارد.

در آن چرخش، Samhain جشنواره مقدسي است كه پايان تابستان و آغاز زمستان را نشان مي دهد: زماني براي جشن گرفتن. سفري به پايين تونل تاريكي كه نور بانوي ما را در انتهاي خود دارد.»

طلسم زيبايي : كشيش سپس مي گويد: “سال قديم به پايان مي رسد.” سپس همه اعضاي عهد مي‌گويند: «سال نو آغاز مي‌شود» كشيش/كاهن مي‌گويد: «چرخ مي‌چرخد» همه اعضاي پيمان مي‌گويند: «و دوباره مي‌چرخد».

كشيش يا كاهن مي گويد: “خداحافظ بانوي ما” همه اعضاي عهد مي گويند: “به پروردگار ما خوش آمديد.” كشيش يا كاهن مي گويد: “الهه تابستان به پايان خود نزديك مي شود.

طلسم زيبايي : سپس همه اعضاي عهد مي‌گويند: «خدا-زمستان پاي خود را در مسير مي‌گذارد». كشيش يا كاهن مي گويد: “سلام و خداحافظ!” اعضاي عهد همگي تكرار مي كنند: “سلام و خداحافظ!” كشيش و كاهن سپس اعضاي پيمان را در اطراف دايره به رقص هدايت مي كنند.

اين ممكن است همراه يا همراه با آواز يا آواز باشد. سپس كاهن كلاه شاخدار را برمي دارد و سپس با آن جلوي محراب مي ايستد. كشيش مي گويد: الهه مهربان، ما از تو براي شادي هاي تابستان تشكر مي كنيم. ما تو را به خاطر همه فضلت سپاس مي گوييم.

طلسم زيبايي : ميوه ها، محصولات كشاورزي، برداشت. با چرخش چرخ دوباره برگرد و يك بار ديگر با ما باش. حتي همانطور كه پروردگار ما رداي را مي پذيرد، با او در تاريكي قدم بزنيد تا دوباره به نور بياييد. سپس كشيش مي ايستد تا با كشيش روبرو شود كه كلاه ايمني را بالاي سر كشيش نگه داشته است.

سپس در جهت عقربه هاي ساعت دور اتاق را دور بزنيد. به جلوي محراب برگرد و سانسور را سه بار به سمت شرق بچرخان، همانطور كه مي گويي: به احترام تو، رافائل (شرق) رو به جنوب كن و سانسور را سه بار بچرخان، همانطور كه مي گويي: به احترام تو، مايكل، صورت (جنوبي) غرب و سانسور را سه بار بچرخاني لاگنياپ /۱۳۹ مي گويي

طلسم طلا

طلسم طلا : به احترام تو، گابريل، (غرب) رو به شمال و سانسور را سه بار بچرخان كه مي گويي: به احترام تو، اوريل، (شمال) بخور بگذار. دوباره بر روي محراب آتش بزنيد، سپس مزمور ۱۰۴ را بخوانيد و در نظر داشته باشيد كه همه چيز و بركات از جانب خداست كه هر آنچه را در جهان است آفريده است.

همچنين گفته مي شود كه اين مزمور از آسيب رساندن به افراد، ارواح و حيوانات جلوگيري مي كند و ميل به انجام نادرست را مهار مي كند. اي جان من، خداوند را متبارك كن، اي خداوند، خداي من، تو بسيار بزرگي، تو لباس عزت و عظمت پوشيده اي.

طلسم طلا : خودت را مانند جامه اي به نور مي پوشاني و آسمان ها را مانند خيمه دراز مي كني. او پرتوهاي اتاق هاي بالاي Hb را در آب مي گذارد، ابرها را براي ارابه Hb استفاده مي كند، او بر بال هاي باد راه مي رود.

ساختن پيام رسان angeb Hb، Hb مانند شعله هاي آتش مي شود. زمين را بر بنياد ib استوار كرد تا هرگز واژگون نشود. خداوندا آن را با ژرفاي اقيانوس براي جامه پوشاندي.

طلسم طلا : بر فراز كوهها آبها ايستاده بودند كه از سرزنش تو عقب نشيني مي كردند، به فرمان رعد و برق تو مي چرخيدند، در حالي كه كوهها سر بر مي آوردند و دره ها به مكاني كه براي آنها تعيين مي كردي فرود مي آمدند.

مرزي قرار دادي كه آبها نمي توانند از آن عبور كنند. آب ها هرگز برنمي گردند تا زمين را بپوشانند. او چشمه ها را به دره ها سرازير مي كند. كه مسير خود را از طريق ۱۴۰ به سمت پايين مي‌پيچند/ Charms, Spells, Formulas the hip. آب براي هر حيوان صحرا نوشيدني مي دهد.

طلسم طلا : الاغ هاي وحشي تشنگي خود را سيراب مي كنند پرندگان آسمان در كنار آنها لانه مي سازند. در ميان شاخه ها آواز مي خوانند. علف را براي گاوها و ميوه ها و سبزي ها را براي انسان مي روياند تا از زمين غذا بياورد و شراب دل انسان را شاد كند و روغن چهره او را درخشان كند و نان را براي تقويت قلب انسان درختان. خداوند پر از شيره است، سروهاي لبنان را كه او كاشته بود.

پرندگان در آنها لانه مي سازند و صنوبر خانه لك لك است. او كوه بلند را براي بزهاي وحشي و صخره ها را براي پناهگاه گوركان ساخت. او ماه را ساخت تا فصول را مشخص كند. خورشيد زمان غروب را مي داند تو تاريكي مي‌كني و شب مي‌شود تا همه حيوانات جنگل در اطراف پرسه بزنند.

طلسم طلا : شيرهاي جوان به دنبال طعمه خود پرسه مي زنند و گوشت خود را از خدا مي جويند. وقتي خورشيد طلوع مي كند، آنها برمي گردند و در لانه هاي خود دراز مي كشند. سپس انسان براي شروع كار خود بيرون مي آيد و تا عصر به كار خود ادامه مي دهد.

پروردگارا چقدر اعمال تو زياد است! همه آنها را به حكمت آفريدي. زمين از آفريده هاي غني تو پر شده است. دريا نيز وسيع و وسيع است. در آن چيزهاي خزنده بسيار زياد هستند، چه جانوران كوچك و چه بزرگ.

طلسم طلا : كشتي‌هايي كه در دريا حركت مي‌كنند به آنجا مي‌روند. لوياتان وجود دارد، تو ساخته اي كه در درونت بازي كني. همه اينها منتظر تو هستند، خداوندا، تا غذايشان را در موعد مقرر به آنها بدهي.

طلسم طرطبه

طلسم طرطبه : در واقع، خود ابزار چيزي نيست كه جادو را توليد كند – جادو از جادوگري مي آيد كه جادو را انجام مي دهد. اين يك توسعه جادوگر است، و مانند هر جنبه ديگري از ، “يك راه صحيح” براي هر چيزي وجود دارد.

از منابعي كه در دسترس داريد استفاده كنيد، خلاق باشيد و اجازه ندهيد هيچ مانعي بين شما و عصاي عالي شما قرار بگيرد. ۷. لباس شخصي، تزيينات و نام شما ايجاد يك روپوش تعدادي از افرادي هستند كه ترجيح مي دهند بدون روپوش يا برهنه كار كنند.

طلسم طرطبه : در غير اين صورت به عنوان به معناي پوشيده شدن از چيزي جز آسمان ناميده مي شود. جادوگري با روشي است كه معمولاً ترجيح داده مي‌شود، اما اگر آب و هوا اجازه نمي‌دهد يا به هر دليلي احساس ناراحتي مي‌كنيد، مي‌توانيد ردايي را براي كار جادويي بدوزيد.

روپوش ممكن است از هر پارچه اي كه مي خواهيد دوخته شود و ممكن است ساده يا ظريف و به هر ميزاني كه شما ترجيح مي دهيد باشد. اگر قصد نپوشيدن لباس زير روپوش خود را داريد، مهم است كه پارچه را با دقت در نظر بگيريد.

طلسم طرطبه : مطمئن شويد كه راحت خواهيد بود و به هيچ وجه پوست شما را خارش نمي دهد، خراش نمي دهد يا تحريك مي كند. انتخاب يك پارچه براي خود روپوش و سپس آستر براي اطمينان از راحتي شما است.

در مورد مدل روپوش خود تصميم بگيريد كه آيا مي خواهيد مقنعه داشته باشيد يا نه، يا بند ناف دور كمر خود. جيب ها و طول آستين ها را در نظر بگيريد. رنگي را براي لباس خود و هر پيرايشي كه مي خواهيد انتخاب كنيد.

طلسم طرطبه : همچنين ممكن است ردايي به دلخواه شما گلدوزي يا تزئين شده باشد. اين يك پروژه سرگرم كننده، خلاقانه و لذت بخش است! كلاه شاخدار و تاج الهه كلاه شاخدار يكي از روسري‌هايي است كه كشيش زماني كه مي‌خواهد نماينده خدا باشد از آن استفاده مي‌كند.

همانطور كه كاهن زماني كه قصد دارد در مراسم يا مناسك، تاج الهه را بر سر بگذارد. ساخت هر دوي اين روسري ساده است و راه هاي مختلفي براي ساخت آنها وجود دارد.

طلسم طرطبه : ساده ترين راه (البته جداي از خريد ساده) اين است كه يك كاسه مخلوط كن مسي يا فولادي ضد زنگ را انتخاب كنيد كه تا حد امكان به خوبي سر شما مناسب باشد. كاسه را به شكلي كه لازم است فشار دهيد تا جايي كه ممكن است راحت باشد.

در صورت وجود هر گونه ضميمه غيرضروري مانند دسته، قلاب يا حلقه و غيره را برداريد. دو شاخ گاو تقريباً به يك اندازه برداريد و يك پايه چوبي را در پايين شاخ ها بچسبانيد. اين پايه را با استفاده از پيچ هاي محكم يا چسب اپوكسي يا هر دو به كاسه اي كه اكنون كلاه ايمني است وصل كنيد.

طلسم طرطبه : اين كلاه شاخدار انجام شده است. گزينه دوم اين است كه كلاه ايمني را از چرم بسازيد و سپس دو شاخ را مانند كاسه همزن به تكه چرمي وصل كنيد. يك الگوي پايه براي كلاه بخريد و با استفاده از تكه چرمي الگوي آن را دنبال كنيد.

ايده هاي آنها ممكن است تحت تأثير سنت ها و پيشينه هاي فرهنگي، تجربيات زندگي شخصي يا خلق و خوي فردي آنها باشد. اشكالي ندارد براي اينكه جادوگر باشيد نيازي به عضويت در سيستم اعتقادي يا مجموعه قوانين خاصي نداريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد